Jzin's Life...

Friday, December 10, 2010

我能怎样?

韦莉..我还能跟你走到最后吗?
家人开始反对了..他们发现了..
我应该怎么办?我怕害了你..
我只不过想要跟你好好地爱..
哪怕就只像铁达尼般的短暂..





Every night in my dreams
I see you, I feel you,
That is how I know you go on

Far across the distance
And spaces between us
You have come to show you go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

Love can touch us one time
And last for a lifetime
And never let go till we're gone

Love was when I loved you
One true time I hold to
In my life we'll always go on

Near, far, wherever you are
I believe that the heart does go on
Once more you open the door
And you're here in my heart
And my heart will go on and on

There is some love that will not go away

You're here, there's nothing I fear,
And I know that my heart will go on
We'll stay forever this way
You are safe in my heart
And my heart will go on and on

夜夜梦见你
梦里你依旧深情相许
穿越重重時空阻碍
到我梦中你诉说此爱无止尽

不管是远是近,无论你在哪里
我相信你的爱永不止息
再一次你打开我的心门
进驻我心
我对你爱无止尽

爱在电光火石间发生卻永驻我心
终生不渝
你曾拥抱我的真实一刻爱永存不息
我对你爱无止尽

不管是远是近,无论你在哪里
我相信你的爱永不止息
再一次你打开我的心门
進驻我心
我对你爱无止尽

只要你在我心间我就毫无畏惧
我对你爱无止尽
我兩相偎相依
你的音容笑语长存心底
我对你爱无止尽

No comments:

Post a Comment